Wednesday, November 18, 2009

Slumberland 20th Anniversary Party

The Party: Slumberland Records 20th Anniversary Party / Show
Location: The Bell House (in Gowanus)
Total Party Count: 62

On Saturday night I attended the 20th Anniversary party of Slumberland Records, home to your favorite indiepop artists of today, the 90's, and 1989! Epic Slumberland bands such as The Aisler's Set, Black Tambourine, Rocketship, and Henry's Dress were my high school soundtrack to studying Gemara and eating a tuna salad in a bathroom stall. I failed Jewish Philosphy 3 times but I got an "A" in Indiepop!

Fast forward 10 years, my only homework is a party blog, my tuna salads are eaten in a full size bed, and my friends are in awesome bands signed to Slumberland! It was fun hang times with Crystal Stilts, The Pains, and Pants Yell! I got there too late for the other bands cause I was at the Mario Bros. party.


Well well well, if it isn't The Pains of Being Pure at Heart

 
She's dreamed of being on Slumberland since she was a little girl in Naw'lins.

 
Backstage with the magical Mike Schulman of Slumberland & Co.

 
Raise your hand if you like Indiepops!
Share This: Facebook Digg Delicious Twitter

2 comments:

  1. SultanQQ merupakan situs yang menyediakan permainan domino online dan bandarq juga poker terbaik di Indonesia. Dengan memakai server poker pkv yang terkenal ini, situs agen dominoqq online ini memang menjadi tempat yang sangat tepat buat kamu bermain permainan kartu qq online. Banyak sudah member kami yang telah merasakan kemenangan yang di raih ketika bermain di Sultanqq, dengan tingkat kemenangan atau winrate yang tinggi, dapat dipastikan kamu akan merasakan kemenangan besar dengan withdraw terbaik yang bisa kamu dapatkan bersama kami. Layanan pelanggan kami melalui customer care 24jam akan siap membantu kamu dalam menjawab setiap pertanyaan yang kamu ajukan demi kenyamanan juga kelancaran dalam permainan dominoqq online. Dan juga proses transaksi baik itu deposit dan penarikan dana diproses dengan cepat karena dukungan dari bank lokal terbesar di Indonesia. Jika kalian merupakan pemain poker yang sangat ingin menang maka bersama SultanQQ adalah pilihan yang sangat tepat sekali.

    ReplyDelete
  2. Thanks for ones marvelous posting! I really enjoyed reading it, you might be a great author.
    I will be sure to bookmark your blog and will eventually come back later on.

    Try to check my webpage - 부산달리기


    ReplyDelete